Beste forum deelnemers,
Op 19 december gaat de provider van server wisselen. Hierdoor zal het forum op die dag tussen 9 en 12 uur niet bereikbaar zijn.
Groet,
Mathieu.
Beste forum deelnemers,
Op 19 december gaat de provider van server wisselen. Hierdoor zal het forum op die dag tussen 9 en 12 uur niet bereikbaar zijn.
Groet,
Mathieu.
Als het regent in mei is april voorbij.
Ik ontving een bericht dat het overzetten gelukt was. Maar nu kom ik er via Ruud achter dat foto's niet meer zichtbaar zijn. Ook nieuwe foto's plaatsen lukt niet. Lekker dan, morgen maar even bellen de die gasten.
Hallo Mathieu.
Het is nog erger dan ik eerst zag. Er zijn hele series verdwenen van de meerdere draadjes die ik even bekeek.
Groet, Ruud.
Bij een paar van Jaap's draadjes zijn eveneens alle foto's verdwenen (draadjes die ik net heb bekeken) ...
groetjes, Trudy
En ook bij m'n kluis is ingebroken en zijn er foto's verdwenen. Ik heb alleen de laatste 3 of 4 bladzijden gecheckt.
Over het algemeen staan m'n foto's al op Flickr en is het dus alleen een link... daardoor zijn die foto's gewoon zichtbaar. Maar de laatste tijd plaats ik soms ook een foto als aanhangsel/bijlage, en daar gaat het dus fout.
Foto's zijn niet verdwenen hoor, ze staan nog op de server. Alleen is er ergens een linkje verbroken waardoor ze niet meer zichtbaar gemaakt worden. Vandaag even gebeld met de provider, sturen ze een linkje met wat te doen. Ik kan daar echter weinig mee, dus maandag maar weer bellen en hopen dat die man die de mail schreef aan het werk is.