-
Was m'n vorige foto van de LN-KLK van 21 december 1983, op 25 mei 1984 kwam het toestel weer op Eelde op bezoek, nu van de Metropolitan Club, maar de beschildering was hier nog niet helemaal af.
LN-KLK_25may84EHGG1 by Bert Visser, on Flickr
LN-KLK_14may84EHGG2 by Bert Visser, on Flickr
-
Een plaatje uit 2008 vanaf Geilenkirchen. De start van een E-3A Sentry, maar de 4-motorige kist heeft ZES rooksporen!
Remstof?
E-3_smoke_07feb08ETNG2 by Bert Visser, on Flickr
-
Remstof bij de start?? Nee, dat is natuurlijk JATO take off.
-
Pleonasme .
Adri
-
JATO bij een AWACS? Nooit gezien.
Valt wel op dat die extra rooksporen precies vanaf de positie van het onderstel beginnen.
Interessante foto.
-
Misschien stampen ze even op de rem, omdat anders de wielen lang blijven doordraaien terwijl ze al ingetrokken zijn?
-
Nog even terugkomend op bovenstaande foto: het heeft absoluut niks te maken met JATO/RATO, want ik heb de kist natuurlijk zelf zien vertrekken en ik weet hoe een JATO/RATO-start eruit ziet. Misschien is er in de post van Washout een smiley weggevallen? :-)
Ik kan in elk geval geen smileys meer toevoegen in m'n mails.
OK, de volgende:
Jarenlang was de Philips Vliegdienst een vertrouwde bezoeker op Eelde, zoals hier met de Beech 65-B.200 Super King Air. Deze foto is niet erg laat op de dag genomen, want zonsondergang op 18 december is toch vrij vroeg:
PH-ILH_18dec84EHGG by Bert Visser, on Flickr
-
D'r stond inderdaad een smiley. Hier ook:
-
Ik vind die avondplaten wel wat hebben... dus hier nog maar eentje:
OE-GNP_25oct84EHGG by Bert Visser, on Flickr
-
Geen echte Airwolf (van de TV), maar wel een Bell222 bij avond op Eelde. De D-HHSC was op 25 oktober 1993 van de HSD Hubschrauber Sonder Dienst.
D-HHSC_25oct93EHGG1 by Bert Visser, on Flickr
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forumregels