verschijnt een dezer dagen bij Geromy bv (zie de website www.geromy.nl)
flight
verschijnt een dezer dagen bij Geromy bv (zie de website www.geromy.nl)
flight
Laatst gewijzigd door Arjan; 29 april 2011 om 09:45
herstel: www. geromybv.nl
Toch wel een beetje nieuwsgierig naar dit boek. De D.7 en Van Berkel boeken vond ik erg tegen vallen, dit is nou net weer zo'n onderbelicht onderwerp dat best de moeite waard kan zijn. Trouwens - ik las elders iets over een Dornier Wal boek. Dat lijkt me ook weer de moeite waard!
Je heb ook dit boek nog:
Dornier Wal Documentation Center
en/of
Dornier Wal Documentation Center
Laatst gewijzigd door Verbeek; 21 april 2011 om 15:04
Dat klopt helemaal. Maar de Dornier Wal in Nederlands Indie komt daar bijna niet aan bod, terwijl ze van 1926-1941 hebben dienst gedaan bij de MLD in Nederlands-Indië. En dat is heel fors, zeker in die tijd waarin er heel erg snel veel veranderde in de vliegtuigbouw. En, ook niet geheel onbelangrijk, Nico Geldhof is een goed schrijvend marinehistoricus (als ik hem zo mag omschrijven) Iets wat jeu geeft aan een boek!!
Het in Florence uitgegeven boek "Dornier Wal a Light coming over the Sea" brengt Nederlandse luchtvaart- en marine geschiedenis door de hele wereld.l
Dagboek van een ARVA vlieger is zojuist verschenen: ik mag geen scans tonen, maar een absolute aanrader voor geintereseerden van de militaire luchtvaart in Nederlands Indie!!!
flight