-
15 januari 2011, 22:02
#21
klopt, hij heeft delen van de 392 en 390 gebruikt voor dat stukje cockpit, wat hij met de rest van de onderdelen heef gedaan weet ik niet.
-
16 januari 2011, 08:26
#22
-
16 januari 2011, 15:06
#23
hey Bert-jan, vind je het goed als ik dat plaatje gebruik? en kan ik hem zonder je copyright hebben, ik vermeld wel je naam achter het onderschrift hoor als je wilt weten wat ermee gebeurt kan ik wat ik tot nu toe heb gedaan wel naar je toe sturen als je dat wil.
gr
sander
-
17 januari 2011, 07:27
#24
Dat is prima. Heb je een eigen website dan?
-
17 januari 2011, 10:55
#25
nee die heb ik niet, maar ik heb wel een email adres, ik zet alle foto's die ik kan vinden van Douglas 8a 3n's bij elkaar samen met alle info die ik kan vinden, en dan nog wat extra dingetjes, maar het komt daar op neer. en als er interesse is dan stuur ik het naar diegene die dat wil.
-
18 januari 2011, 13:05
#26
is er niemand die weet welke nummers de kisten op de vorige pagina hadden?
-
22 januari 2011, 12:22
#27
hallo iedereen;
ik heb er van 2 nog kunnen achterhalen welke nummer zij hadden dmv het camouflage patroon. de rechter is waarschijnlijk de 381 (dus niet de 391) en de linker heeft op zijn vleugels het 38- kleuren schema en stond op ockenburg dus dit kan alleen de 389 zijn geweest.
ik zal in een volgende post gewoon alle vliegtuigen neer zetten waar ik niet uitkom en ik hoop dat er dit keer wel word gereageerd
gr
Sander
Laatst gewijzigd door Arjan; 1 februari 2011 om 10:01
-
22 januari 2011, 12:30
#28
zo dit is de eerste batch aan foto's waar ik het nummer niet van kan zien.
ik heb ze gekregen onder het nummer 391 maar zoals in de vorige post te zien was zat hier dus ookal een foto van de 381 bij dus nu trek ik alles maar in twijfel. de laatste foto had de vermelding de 391 op Schiphol, maar naar mijn weten is er geeneen douglas ookmaar in de buurt van Schiphol geweest. ik hoop dat iemand toevallig de nummers weet van deze kisten (door onderschrift van de foto's oid).
alvast bedankt,
Sander
Laatst gewijzigd door Arjan; 1 februari 2011 om 10:02
-
22 januari 2011, 12:37
#29
ok, hier is dan de 2e batch.
de laatste lijkt wat op de foto van de 389 maar hier staan geen vliegtuigen zo dichtbij en ligt de vleugel anders, dus is dit de 391 of toch de 389?
van de rest weet ik eigenlijk er niets over te vertellen, maar misschien een van jullie wel.
alvast bedankt voor het proberen op te lossen van deze raadseltjes,
Sander
Laatst gewijzigd door Arjan; 1 februari 2011 om 10:02
-
22 januari 2011, 12:41
#30
dit is de 3e en voorlopig laatste post met raadseltjes.
ook hier weer de vraag welke nummers ze hadden voordat ze werden overgespoten.
alvast bedankt,
Sander
Laatst gewijzigd door Arjan; 1 februari 2011 om 10:02
Tags for this Thread
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forumregels