1 Maart gaat het beginnen.
Bijlage 28301
Bijlage 28300
Bijlage 28299
Printable View
1 Maart gaat het beginnen.
Bijlage 28301
Bijlage 28300
Bijlage 28299
Heel mooi Mathieu.
Je bent dan een heer op/van stand.
Ver van je huidige woning?
Groet, Ruud.
Baron Mathieu!
Laat me raden: óf je gaat er helemaal niks aan doen, óf het gaat helemaal op z'n kop?
Zo, een echte heer van stand! :)
Mooi paleisje, maar dat zal nog niet meevallen om het goed te isoleren.
Gefeliciteerd!
Er is toch wel plaats voor al je huidige en toekomstige projectjes?
Mooi huis!
Adri
Ruud, huis staat in Kubaard, zo'n 15 minuten met de auto. Het ligt iets noordelijker dan waar ik nu woon.
Adri, Tijd zal het leren of het erbij kan, maar wij wilden de kans niet laten lopen. Als het te gek wordt gaat er gewoon weer een bord in de tuin.
Groet,
Mathieu.
Genoeg ruimte en dingen te doen voor onze volgende bijeenkomst :bleh:
Ah, een Paint-In.
Adri
Haha, een scrap-in zul je bedoelen! Alleen de muren blijven staan de rest moet opnieuw gedaan worden, ambitie is Energielabel A met alles erop en eraan. Moet helaas tot 1 maart wachten.
Hallo Mathieu.
252 inwoners, je gaat er op vooruit.
Zal niet meevallen voor je in zo'n wereldstad. :lol:
Groet, Ruud.
P.S. Is wel een heel groene gemeente v.w.b. energiewinning: windmolens.
Gisterenavond langs geweest bij de voorzitter van die clubs, erg interessante avond. Overigens is de man opgegroeid in Amsterdam oud-west.
Zodra wij de sleutel van de woning hebben stappen we over van Essent naar www.energiekubaard.nl
Terug naar de goede oude tijd dat alles overzichtelijk was, dat steunen wij wel.
Groet,
Mathieu.
Triple Å
Een nieuw televisie concept : Help mijn forum beheerder is een klusser
Top huis ruimte genoeg voor een groter project gefeliciteerd Matthieu
Zo, vorige week de sleutel ontvangen, mocht ik niet snel reageren op e-mails dan komt dat door het vele werk wat we aan het huis hebben:)
Gefeliciteerd Matthieu , ziet er goed uit je gaat op stand wonen :thumbup:
Nog even een mooi sfeerplaatje, ergens uit de jaren 20/30 vorige eeuw.
Rechts wonen , links de hangar? ;)
Fijn dat het gelukt is! Is een bijzondere locatie!
Zo, na een hoop drukte hebben wij onze intrek genomen in het nieuwe project en proberen we onze weg hier te vinden. Ook maar eens begonnen om onze eigen ideeën ten uitvoer te brengen. Zo heb ik vanmorgen even een eigen stempel op het huis gedrukt. OP een van de spitsen miste het puntje, weggerot. Omdat het er niet echt uitzag heb ik zelf maar even een vervanging aangebracht, zie foto's. Voel me hier nu helemaal thuis.
Groet,
Mathieu.
Bijlage 29396
Bijlage 29395
Bijlage 29394
Ahjakkes... dat ziet er natuurlijk helemaal niet uit: een schande voor de buurt! :bleh: :thumbup:
Andere punt meteen vervangen voor een D-XXI zou ik zeggen!
Wat leuk...énig!
Briljant!
Cees
He Mathieu,
Is het woonproject nu afgerond?
Gr
Cees
Heb ik mij de laatste tijd ook al een paar keer afgevraagd...misschien nog te kort dag gezien de tijd
tussen er in trekken en nu ? Zo'n gigantisch project !
Groetjes, Trudy